model poster A0

Noutatile noastre

Impartasim cu dvs. cateva noutati din activitatea firmei noastre.

Noutati

  • 25-27 mai 2017, suntem parteneri cu Fundatia Eurolink pentru organizarea evenimentului Conferinta Europeana de Transfer a Bunelor Practici si Sesiunea de Training; am colaborat pe partea de creatie grafica si pe partea de imprimare materiale (afise, roll-up, diplome, coperta, etc.)

  • 15 mai 2017, Ziua Elevului 2017, suntem alaturi de generatia tanara, de elevi si apreciem eforturilor lor pentru implicarea in activitatile extrascolare care conduc la dezvoltarea aptitudinilor personale si nu numai.

  • 13 mai 2017, Alearga pentru Viata 2017, suntem alaturi de aceasta cauza; poza1
    Iata Raportul evenimentului caritabil Alearga pentru Viata, desfasurat pe data de 13 mai 2017:
    In primul rand, doresc sa va multumesc in numele intregii echipe Alearga pentru Viata dar si in numele Ligii Studentilor Electronisti pentru tot ajutorul pe care l-ati oferit si pentru solidaritatea de care ati dat dovada, contribuind la desfasurarea acestui eveniment.
    Dupa cum stiti, scopul nostru a fost strangerea de fonduri pentru Annes Iacobescu, o fetita de 12 ani care a fost diagnosticata cu leucemie acuta mieloblastica si care urmeaza un tratament in Germania, tratament extrem de costisitor insa totodata, absolut necesar.
    Am avut 258 de participanti la cros si peste 500 de oameni care au sustinut cauza noastra, printre care amintesc: Fundatia Mereu Aproape, Uniunea Nationala a Studentilor din Romania, Ana Maria Branza, si datorita tuturor am reusit sa strangem suma de 1300 Euro pentru Annes, suma care deja a ajuns la ea si care ii asigura o parte buna din tratamentul lunar.
    Pe aceasta cale, tin sa va multumesc inca o data personal pentru implicarea dumneavoastra fara de care evenimentul Alearga pentru Viata nu ar mai fi fost la fel!
    De asemenea, am un mesaj special pentru dumneavoastra din partea lui Annes: Va multumesc din suflet si va trimit tuturor o imbratisare virtuala!
    Speram din suflet ca veti fi alaturi de noi si la anul si ca, impreuna, vom reusi sa ajutam inca o viata! Toate cele bune si un an cat mai prosper!
    Cu respect, Larissa Anamaria GOJGAR, Coordonator General Alearga pentru Viata

  • 11 ianuarie - 11 februarie 2017, avem promotie pentru Snururi personalizate (lanyards).

  • 18 august 2015, lansam online, prin intermediul websiteului nostru principal www.imagineaTA.ro un program de Customer Support. In paginile cu produse, in partea dreapta jos va exista un Widget de culoare rosie de tip Chat prin care vom putea interactiona cu vizitatorii siteului si vom putea acorda asistenta in timp real cu privire la produsele si serviciile oferite de compania Biroul de imagine SRL.

  • 11 iulie - 11 august 2015, promotie pentru Carduri Personalizate din PVC: 11% discount din pretul de lista pentru comenzile de minim 200 carduri, indiferent de personalizare. Pretul de lista se gaseste aici: http://www.imagineata.ro/download/oferta-carduri-pvc-personalizate.pdf

  • 10 iulie 2015, schimbam sediul social din Bucuresti in locatia unde avem si Departamentul de Productie, adica la adresa: Judetul ILFOV, Com. Ganeasa, Sat Ganeasa, Str. Stefan cel Mare, nr. 154, cod 077100. Finalizam spatiul Showroom pentru a prezenta clientilor multitudinea de produse care le realizam

  • 1 martie 2015, initiem un Meeting Point pentru clientii din Bucuresti, in zona de afaceri Pipera

  • 5 ianuarie 2015, introducem Comanda minima de 124 ron (tva inclus)

  • 23 septembrie 2013, schimbam look-ul siteului nostru si conformam codul sursa la HTML 5 si CSS 3, versiunea 4 www.imagineaTA.ro

  • 14 ianuarie 2013, este gata noua interfata a site-ului, versiunea 3 www.imagineaTA.ro

  • Decembrie 2012, optimizam si actualizam site-ul www.imagineaTA.ro

  • 26 iulie 2011, cartile de vizita devin mai ieftine ca niciodata; preturi carti vizita online la adresa:www.cartidevizitaieftine.ro. Oferta valabila pana la 1 Noiembrie 2011.

  • 15 octombrie 2010, Palatul Parlamentului, Bucuresti

    Realizare materiale (afise, diplome, printuri A4, finisari materiale, carti de vizita) pentru Masa Rotunda Europeana Care este locul actual al Romaniei in UE? Intre integrarea romilor si absorbtia fondurilor europene, organizator Fundatia EUROLINK - Casa Europei cu sprijinul Partenerului Oficial Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen.

  • 12 noiembrie 2009, Palatul Parlamentului, Bucuresti

    Realizare materiale (afise, diplome, printuri A4) pentru Forumul Interactiv Ziua Europeana a Concurentei si Competitivitatii in Romania - editia a V-a, organizator Fundatia EUROLINK - Casa Europei.

  • 8-9 mai 2009, Complex ROMEXPO, Bucuresti

    Realizare materiale (afise, diplome, panou media, etichete, brosuri, pliante) pentru Editia Extraordinara a INCUBATORULUI de PROIECTE si AFACERI EUROPENE pentru relansarea sectorului IMM, organizator Fundatia EUROLINK - Casa Europei.

  • 15 decembrie 2008, ArCuB, Bucuresti

    Realizare materiale (afise, diplome, printuri A4, coperti CD, calareti prezidiu) pentru Forumul Civic si de Afaceri pentru stimularea absorbtiei Fondurilor Europene, organizator Fundatia EUROLINK - Casa Europei, Partener Oficial ARCUB.

  • 3 ianuarie 2006, lansam a 2-a varianta a site-ului nostru www.imagineaTA.ro

  • 14-15 aprilie 2005, Universitatea POLITEHNICA Bucuresti

    Participare si realizare materiale (afise, brosuri, printuri A4, finisari materiale, mape, ecusoane, headere, blocnotes, carti de vizita) pentru targul de joburi Forum Entreprises Etudiants


  • 7 martie 2005, Palatul Cotroceni, Bucuresti

    Participare si realizare materiale (afise, diplome, printuri A4, finisari materiale, pliante, carti de vizita) pentru conferinta "Prospects and Tasks of the Romanian Economic Environment before the Accession of Romania to the European Union", European Seminar under the High Patronage of the Presidency of the European Union and of the Presidency of Romania with the the support of the PHARE Small Projects Program of the European Union.

  • 7-10 octombrie 2004, Hotel OXFORD, Constanta

    Participare si realizare materiale (afise, diplome, printuri A4, finisari materiale, pliante, carti de vizita) pentru conferinta CENTRAL EUROPEAN EXPERIENCES OF IMPLEMENTATION OF THE ACQUIS COMMUNAUTAIRE IN THE FIELD OF COMPETITION ON THE EUROPEAN SINGLE MARKET; The European Conference enjoyed of the support of various institutional partners. The main organiser, EUROLINK - House of Europe Foundation, established an Organising Consortium consisting of several public institutions and private companies and organizations, in order to better disseminate and promote the results of the European Conference.